Overslaan en naar de inhoud gaan

McDonald's lanceert De Bekendste Burger

McDonald’s en Tribal DDB lanceren in samenwerking met TBWA, KetchumPleon en OMD de merkactivatiecampagne ‘De Bekendste Burger’. De…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De digitale campagne gaat van start op de Facebook Fanpage van McDonald’s Nederland en op .

related partner content for mobile comes here

De wedstrijd is geheel interactief: mensen online hun burger samenstellen en kiezen uit maar liefst 70 ingrediënten. Daarna kan worden gestemd en kunnen de burgers meteen worden gedeeld via diverse social media kanalen zoals Facebook, Hyves. Het ‘deel proces’ is ontworpen om consumenten op een leuke manier te betrekken bij McDonald’s. Door op eenvoudige wijze je eigen burger te kunnen samenstellen, laten we hen spelen met het merk en brengen we McDonald’s dichter bij de consument. ‘Het design van de site is innovatief vanwege de content’, zegt Olaf van der Geld, Creative Director bij Tribal DDB Amsterdam – ‘Welk mobiel apparaat je ook gebruikt- of het nou een tablet of een smartphone is- iedereen heeft dezelfde ervaring als ze hun burger samenstellen. Het is leuk en makkelijk om zelf je burger samen te stellen in een fancy design. Dat wil je natuurlijk delen met je vrienden. Daarnaast zijn we trots op het design en de geluidseffecten’.

De winnende burger komt met de zelf bedachte naam op het McDonald’s menu en de bedenker krijgt een rol in de reclamecampagne. De winnaar wordt een bekende burger en gaat een week lang ook het leven van een bekende burger ervaren met een speciaal VIP-arrangement

Link naar .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in