McDonald’s doet wearable in Happy Meal
Fastfoodketen hoopt dat kinderen calorieën verbranden als ze hun dagelijkse beweging kunnen meten.


Update: ‘Gezond’ speeltje van McDonald’s zorgt voor huidirritaties
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het gaat om de McDonald’s in Canada en de VS die dit product toevoegen aan het kindermenu. De wearables worden expres tijdens de Olympische Spelen in een Happy Meal opgenomen. Op de website staat ‘Keep up with your friends and your favourite athletes’ als extra aanmoediging om meer te bewegen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSPower Up Your Play - McDonald's Happy Meal TV Commercial
De wearable heet Step-it. Het nieuwe Happy Meal-speeltje heeft twee versies: de ene kan het aantal stappen meten en de andere heeft een lampje dat steeds sneller zal knipperen als de bewegingen intensiever worden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid