Overslaan en naar de inhoud gaan

Marcel Beerthuizen weer weg bij SOS Kinderdorpen

Het was al een opmerkelijke stap om algemeen directeur van SOS Kinderdorpen te worden. Na jaren als meneer sponsoring door het leven te…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het was al een opmerkelijke stap om van SOS Kinderdorpen te worden. Na jaren als meneer sponsoring door het leven te zijn gegaan.

related partner content for mobile comes here

Nu laat Marcel Beerthuizen weten dat hij in goed overleg besloten heeft om de samenwerking met het goede doel per 1 juni te beëindigen.

Beerthuizen was sinds mei 2009 algemeen directeur van de Nederlandse tak van de internationale kinderhulporganisatie. Daarvoor werkte hij korte tijd bij

Maar dat liep .

Daar voor zat hij lange tijd bij TBWA Experience Company.

Karien van Gennip, voorzitter van de Raad van Toezicht van SOS Kinderdorpen: ‘Marcel is een ervaren manager. Wij begrijpen dat hij zijn toekomst zoekt in de meer commerciële omgeving, waarin hij zo succesvol was. Wij respecteren zijn vertrek en wensen hem daarbij alle goeds.’

Marcel Beerthuizen: ‘SOS Kinderdorpen is een prachtige organisatie. De structurele hulp aan wees- en verlaten kinderen heeft mijn hart gestolen. Mijn ondernemingszin komt echter beter tot zijn recht in het bedrijfsleven. Ik wens SOS Kinderdorpen blijvend succes.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in