Lancering Nederlandse app voor imago- en campagneonderzoek
[PERSBERICHT]
De ImagoScan drukt de waarde van het merk, of het effect van een campagne hierop, uit in de vorm van een rapportcijfer. De ImagoScan geeft je inzicht in hoe de respondenten het merk beleven, onder andere aan de hand van de Archetypen van Jung en het concurrerende waarden model van Quinn. Maar ook persoonlijkheidskenmerken, geografische informatie en filteropties zijn zichtbaar op het resultaten-dashboard.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisMet de ImagoScan kun je een scan voor een bepaalde periode aanmaken en aangeven in welke sociale media (Facebook, Twitter, LinkedIn) je de scan wilt uitzetten. De app genereert één bericht op de timeline van de betreffende sociale platformen. Een persoonlijk bericht aan al jouw contacten sturen, kan ook. De feedback is vervolgens in de app, alleen voor de scan-eigenaar, leesbaar. De app ondersteunt de mogelijkheid jouw eigen databases in te zetten en biedt instore geo-marketing faciliteiten. Aan deze uitbreiding zijn kosten verbonden.
De resultatenNa de onderzoeksperiode zijn de resultaten via het dashboard in de app te bekijken. Hierbinnen zijn selecties mogelijk naar geslacht, leeftijd, inkomen, opleiding of gezinstype van de respondenten. Verder wordt getoond waar de doelgroep het merk/de campagne van kent, waar zij zich bevinden (Google Maps) en wie zij als grootste concurrenten zien. Tenslotte ziet de gebruiker in de zogenaamde BrandMeter hoe zijn merk/ campagne scoort ten opzichte van alle andere merken/campagnes die gescand zijn via de app.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid