Overslaan en naar de inhoud gaan

Lancering Nederlandse app voor imago- en campagneonderzoek

Schwung Internet (Tilburg) lanceert als eerste bureau in Nederland een app voor imago- en campagneonderzoek. De app heet ImagoScan, is…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

[PERSBERICHT]

related partner content for mobile comes here

De ImagoScan drukt de waarde van het merk, of het effect van een campagne hierop, uit in de vorm van een rapportcijfer. De ImagoScan geeft je inzicht in hoe de respondenten het merk beleven, onder andere aan de hand van de Archetypen van Jung en het concurrerende waarden model van Quinn. Maar ook persoonlijkheidskenmerken, geografische informatie en filteropties zijn zichtbaar op het resultaten-dashboard.

Met de ImagoScan kun je een scan voor een bepaalde periode aanmaken en aangeven in welke sociale media (Facebook, Twitter, LinkedIn) je de scan wilt uitzetten. De app genereert één bericht op de timeline van de betreffende sociale platformen. Een persoonlijk bericht aan al jouw contacten sturen, kan ook. De feedback is vervolgens in de app, alleen voor de scan-eigenaar, leesbaar. De app ondersteunt de mogelijkheid jouw eigen databases in te zetten en biedt instore geo-marketing faciliteiten. Aan deze uitbreiding zijn kosten verbonden.

De resultatenNa de onderzoeksperiode zijn de resultaten via het dashboard in de app te bekijken. Hierbinnen zijn selecties mogelijk naar geslacht, leeftijd, inkomen, opleiding of gezinstype van de respondenten. Verder wordt getoond waar de doelgroep het merk/de campagne van kent, waar zij zich bevinden (Google Maps) en wie zij als grootste concurrenten zien. Tenslotte ziet de gebruiker in de zogenaamde BrandMeter hoe zijn merk/ campagne scoort ten opzichte van alle andere merken/campagnes die gescand zijn via de app.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in