Overslaan en naar de inhoud gaan

Keuze Amstel voor Doom & Dickson; einde Drie Vrienden

Heineken heeft besloten het Amstel-account na zes jaar weg te halen bij PMSvW/Y&R en onder te brengen bij Doom & Dickson. Met de keuze voor…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat was volgens marketingdirecteur Peter Vertregt geen makkelijke beslissing. 'De drie vrienden hebben in de loop der jaren veel voor het Amstel-merk betekend. We hebben ervoor gekozen om op het hoogtepunt afscheid te nemen. Op die manier willen we een vernieuwend en verfrissend vervolg aan de invulling van het thema Vriendschap geven', aldus Vertregt.

related partner content for mobile comes here

Hij geeft aan aangenaam verrast te zijn door de vernieuwende, creatieve invulling van het thema Vriendschap door Doom & Dickson. 'Bij dit bureau hebben we allemaal het beste gevoel. Het was een unanieme beslissing. Er zal hard gewerkt moeten worden om de nieuwe ideeën tot een complete campagne te maken, maar daar hebben we alle vertrouwen in', aldus Vertregt.

Eerder al zei Vertregt in Adformatie dat de relatie met PMSvW in 'een dipje' zat, dat 'wat lang' duurde. Na een heroriëntatie die begin juni van start ging 'om de belangen op lange termijn zeker te stellen', zijn Bates Not Just Film - het bureau dat werkt voor Amstel Internationaal - en het eveneens door Heineken benaderde PMSvW afgevallen. Heineken-bureau TBWANeboko Campaign trok zich in een eerder stadium zelf terug.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in