Keuze Amstel voor Doom & Dickson; einde Drie Vrienden


Dat was volgens marketingdirecteur Peter Vertregt geen makkelijke beslissing. 'De drie vrienden hebben in de loop der jaren veel voor het Amstel-merk betekend. We hebben ervoor gekozen om op het hoogtepunt afscheid te nemen. Op die manier willen we een vernieuwend en verfrissend vervolg aan de invulling van het thema Vriendschap geven', aldus Vertregt.
Hij geeft aan aangenaam verrast te zijn door de vernieuwende, creatieve invulling van het thema Vriendschap door Doom & Dickson. 'Bij dit bureau hebben we allemaal het beste gevoel. Het was een unanieme beslissing. Er zal hard gewerkt moeten worden om de nieuwe ideeën tot een complete campagne te maken, maar daar hebben we alle vertrouwen in', aldus Vertregt.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEerder al zei Vertregt in Adformatie dat de relatie met PMSvW in 'een dipje' zat, dat 'wat lang' duurde. Na een heroriëntatie die begin juni van start ging 'om de belangen op lange termijn zeker te stellen', zijn Bates Not Just Film - het bureau dat werkt voor Amstel Internationaal - en het eveneens door Heineken benaderde PMSvW afgevallen. Heineken-bureau TBWANeboko Campaign trok zich in een eerder stadium zelf terug.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid