Overslaan en naar de inhoud gaan

Jumbo introduceert zelfbedieningsplatform voor adverteerders

Adverteerders kunnen met het platform Jumbo, productcampagnes opzetten, ‘live’ monitoren en optimaliseren.
De adverteerder zit zelf aan de knoppen bij het selfservice-platform
De adverteerder zit zelf aan de knoppen bij het selfservice-platform
De adverteerder zit zelf aan de knoppen bij het selfservice-platform
De adverteerder zit zelf aan de knoppen bij het selfservice-platform

Jumbo biedt merken de mogelijkheid om producten extra onder de aandacht te brengen bij klanten. Via het nieuwe Jumbo-zelfbedieningsplatform, in samenwerking met Streaem, kunnen merken nu productcampagnes opzetten, deze real-time monitoren en optimaliseren.

related partner content for mobile comes here

De productcampagnes kunnen met het platform vooralsnog alleen gevoerd worden op Jumbo.com en de Jumbo app. De komende periode breidt Jumbo de mogelijkheden uit naar onder meer digitale schermen in de winkel en display-advertising op Jumbo.com en de Jumbo app.

Met het zelfbedieningsplatform kunnen adverteerders eenvoudig en snel campagnes opzetten, stelt Jumbo. De tool werkt met een relevantie- en veilingsysteem, voor zowel productcategorieën als zoekwoorden.

Verrijking mediamix

Jumbo biedt al ruim drie jaar verschillende mogelijkheden om te adverteren op haar platformen, maar zet met de introductie van het selfservice-platform een nieuwe stap.

Frances Franken, commercieel-directeur van Jumbo, zegt in het persbericht dat de combinatie van een groot bereik en juiste klantdata ervoor zorgt ‘dat we onze klanten inspiratie bieden als zij gericht en dicht op het aankoopmoment relevante producten en boodschappen te zien krijgen’.

Dit maakt Jumbo Retail Media volgens haar ‘een verrijking van de mediamix voor adverteerders’.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in