
De film 'The new 100% VR website of...' van regisseur Johan Kramer en productiemaatschappij Halal gaat over websites bouwen, VR en alles wat daar mis mee is.
Website bouwen
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandEvent Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftDe website van Kramer is een voortdurende ramp. Al twaalf jaar lang probeert hij er een te realiseren, maar hij neemt steeds weer de verkeerde bouwers aan. In 2005 verliet hij zijn eigen bureau KesselsKramer om te gaan regisseren. Sindsdien heeft hij nooit een functionerende website gehad. Daar besloot hij een film over te maken.
Het verhaal van de film
Vijf jaar geleden faalde een internetbedrijf uit Letland (zie johankramer.com) en dit jaar werd de opdracht verstrekt aan 460, een 'opkomend VR-bedrijf' uit Madagascar werkzaam in de trendy Magda Valley, om de site helemaal VR te gaan maken. In de korte film geeft CEO en Experience Master Carl Cousteau van 460 zijn unieke visie op de VR-mogelijkheden van Johan Kramer’s werk en site.
Johan Kramer goes VR!
Cousteau wil 'speciale kijkervaringen realiseren' via mobiele, zelfgemaakte equipment. Tot op heden zijn zowel de site als de equipment helaas nog niet in productie genomen. Johan Kramer is nog niet wanhopig: 'Ik heb 12 jaar al gewacht, dus twee jaar extra is geen probleem.'
Credits
Director: Johan Kramer
Camera: Ton Peters
Producers: Judith Engels & Job Sanders
Productiemaatschappij: Halal
Styling: Alette Kraan
Editor: Kevin Whelan
Sound: FC Walvisch
Post: MPC
Colorist: Eva Pomposo
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee