Jeff Kling vertrekt bij W+K Amsterdam


Kling werkte ruim tien jaar voor het W+K netwerk, onder meer als adviseur bij W+K12 en creatief directeur/ copywriter op zowel de afdelingen Portland en Amsterdam. Met als resultaat niet zelden bekroond werk in binnen- en buitenland.
Sinds 2008 (zie ook hier: ) was hij executive creative director bij W+K Amsterdam. Verantwoordelijk was Kling onder meer voor campagnes voor Nike (zoals de recentelijke “Write the Future”-campagne), Coca-Cola, Electronic Arts, Heineken, Honda, ESPN, Tanqueray, Turkcell, Nokia and het Filmmuseum in Amsterdam, dat W+K omdoopte in het EYE Film Instituut Nederland.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS‘Jeff is een van de meeste getalenteerde creatieven met wie ik ooit mocht werken’, zegt Lee Newman, managing director W+K Amsterdam. ‘(…) We zullen zijn creativiteit, intellect en aanwezigheid missen.’ Medeoprichter en global executive creative director Dan Wieden beaamt dit. ‘Hij is een ongelooflijk getalenteerd en alom artistiek gerespecteerd schrijver en creatief. Ik kan niet wachten om te zien wat hij in de toekomst gaat doen.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid