Overslaan en naar de inhoud gaan

Jeff Kling vertrekt bij W+K Amsterdam

Wieden+Kennedy (W+K) Amsterdam heeft verklaard dat executive creative director Jeff Kling het bureau heeft verlaten. Kling is eraan toe om…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Kling werkte ruim tien jaar voor het W+K netwerk, onder meer als adviseur bij W+K12 en creatief directeur/ copywriter op zowel de afdelingen Portland en Amsterdam. Met als resultaat niet zelden bekroond werk in binnen- en buitenland.

related partner content for mobile comes here

Sinds 2008 (zie ook ) was hij executive creative director bij W+K Amsterdam. Verantwoordelijk was Kling onder meer voor campagnes voor Nike (zoals de recentelijke “Write the Future”-campagne), Coca-Cola, Electronic Arts, Heineken, Honda, ESPN, Tanqueray, Turkcell, Nokia and het Filmmuseum in Amsterdam, dat W+K omdoopte in het EYE Film Instituut Nederland.

‘Jeff is een van de meeste getalenteerde creatieven met wie ik ooit mocht werken’, zegt Lee Newman, managing director W+K Amsterdam. ‘(…) We zullen zijn creativiteit, intellect en aanwezigheid missen.’ Medeoprichter en global executive creative director Dan Wieden beaamt dit. ‘Hij is een ongelooflijk getalenteerd en alom artistiek gerespecteerd schrijver en creatief. Ik kan niet wachten om te zien wat hij in de toekomst gaat doen.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in