Overslaan en naar de inhoud gaan

IPG Mediabrands Netherlands begint OOH-divisie Rapport

IPG Mediabrands Netherlands begint per 1 maart haar eigen Out-Of-Home (OOH) divisie Rapport Netherlands.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Rapport is onderdeel van Magna Global. Aschwin de Bruijn wordt in Nederland Head of Rapport. Hein Asser vervult als Contract Director Rapport een belangrijke rol op het gebied van inkoop. Planning en tooling wordt verzorgd door zes planners, bijgestaan door de afdeling Marketing Sciences. Rapport Netherlands heeft samen met Marketing Sciences en Magna Global de geo-marketingtool Optimatch ontwikkeld.

Aschwin de Bruijn: &;Met de lancering van Rapport maken we zowel qua planning als buying een belangrijke professionaliseringsslag. OOH advertising krijgt hiermee binnen IPG Mediabrands een nog grotere focus en de aandacht die het verdient. Zeker de digitalisering van OOH heeft mijn interesse en biedt volop nieuwe kansen voor adverteerders.&;

IPG Mediabrands is de holding van de mediabureaus UM, Initiative en BPN.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in