Overslaan en naar de inhoud gaan

Oprichter 2theloo en topmarketeer Eric Treurniet overleden

Eric Treurniet, medeoprichter van toiletwinkelketen 2theloo, is afgelopen vrijdag om het leven gekomen bij een auto-ongeluk in België.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Treurniet won samen met compagnon Almar Holtz in 2012 in de categorie Marketing Launch.

related partner content for mobile comes here

Treuniet lanceerde 2theloo in 2011 in de Kalverstraat in Amsterdam. 2theloo speelt in op de behoefte van winkelend publiek door aldaar comfortabele en schone toiletten aan te bieden. Klanten kunnen bij 2theloo ook terecht voor een espresso of een drankje aan de balie. Daarnaast zijn er verschillende artikelen te koop. Snel na het eerste succes breidde de formule uit en ging 2theloo met Shell in zee voor de snelwegvestigingen in Nederland. Shell bleek zo tevreden over 2theloo dat het koos voor een internationale uitrol.

Na zijn studie Rechten aan de Universiteit van Amsterdam werkte Treurniet bij sportmarketing-bureau Pro Sport en is daar vervolgens partner geworden. In 2009 ontstond tijdens een dag winkelen met vrouw en kinderen het idee ontstaan om een keten met toiletwinkels te beginnen. Treurniet stierf onderweg naar een afspraak voor een nieuwe 2theloo-vestiging in België en had er net een inspectieronde opzitten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in