Interpolis op zoek naar ideeën


Interpolis roept alle Nederlanders op om op www.deoplossingvan.nl ideeën aan te dragen om anders om te gaan met risico's.
Het eerste thema dat de verzekeraar in het kader van deze campagne beetpakt, is veiligheid in en om het huis. Alle ideeën zijn welkom, als het maar gaat om anders kijken en omgaan met risico's.
Ook de 'mannetjes van Interpolis' zijn actief op het platform. Zij dragen op hun beurt ideeën aan en vragen oplossingen voor situaties die zij tegenkomen. Voor de beste ideeën stelt Interpolis prijzen beschikbaar: 500 euro voor het idee met de meeste 'likes en een startkapitaal van 5 duizend euro voor het idee dat als beste wordt beoordeeld door een vakjury.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBureau: Lbi Nederland
Hieronder de commercial van Interpolis ter introductie van 'de oplossing van'.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid