Intel focust op de toekomst in nieuwe campagne


Intel lanceert een wereldwijde b2b-marketingcampagne met in de hoofdrol het personage ‘The Future’ en steracteur Jim Parsons. De campagne focust zich op sectoren waar Intel bezig is om aan de toekomst te bouwen door zich bezig te houden met bijvoorbeeld kunstmatige intelligentie.
In de eerste commercial van de campagne, genaamd The Future of Artificial Intelligence, is een gesprek te volgen in de trein tussen The Future en Jim Parsons. The Future klaagt dat de meeste mensen bang voor hem zijn. Parsons overtuigt The Future er echter van dat Intel hem wél waardeert.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe campagne is ontwikkeld in samenwerking met TBWA\Chiat\Day, onderdeel van Omnicom. Op 25 april zal de tweede commercial, genaamd Autonomous Driving, worden uitgebracht als onderdeel van deze campagne.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid