Overslaan en naar de inhoud gaan

Intel focust op de toekomst in nieuwe campagne

‘The Future’ als hoofdpersoon om het belang van de toekomst aan te stippen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Intel lanceert een wereldwijde b2b-marketingcampagne met in de hoofdrol het personage ‘The Future’ en steracteur Jim Parsons. De campagne focust zich op sectoren waar Intel bezig is om aan de toekomst te bouwen door zich bezig te houden met bijvoorbeeld kunstmatige intelligentie.

related partner content for mobile comes here

In de eerste commercial van de campagne, genaamd The Future of Artificial Intelligence, is een gesprek te volgen in de trein tussen The Future en Jim Parsons. The Future klaagt dat de meeste mensen bang voor hem zijn. Parsons overtuigt The Future er echter van dat Intel hem wél waardeert.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

De campagne is ontwikkeld in samenwerking met TBWA\Chiat\Day, onderdeel van Omnicom. Op 25 april zal de tweede commercial, genaamd Autonomous Driving,  worden uitgebracht als onderdeel van deze campagne.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in