Imagocampagne TRN in Engelse advertising-topdrie
Dit is gisteravond tijdens het jaarlijkse Britse Cimtig (het Engelse Nima) Award-Diner in het Hilton Park Lane Hotel bekendgemaakt. ‘Dit is een geweldige opsteker voor TRN’, reageert directeur vestiging UK & Ireland Jos Vranken. ‘We hebben afgelopen voorjaar met de kleurrijke imagocampagne in diverse Engelse media beroemdheden ingezet zoals Dennis Bergkamp en de in Engeland zeer populaire reisauteur Bill Bryson.’
Om meer toeristen uit Engeland naar Nederland te trekken is gekozen voor personen die het positieve imago van Nederland nog eens extra moesten benadrukken. Vranken: ‘De eerste campagneresultaten geven aan dat de advertenties een positieve bijdrage hebben geleverd aan het groeiende bezoek vanuit het Verenigd Koninkrijk.’ In 2001 bezochten 1.9 miljoen Engelsen ons land. Engeland staat daarmee na Duitsland tweede op de ranglijst als het gaat om het bezoek van toeristen aan Nederland. Het ministerie van Economische Zaken heeft zowel voor Duitsland als Engeland in totaal 1,4 miljoen euro extra ter beschikking gesteld voor de imagocampagne.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaDe eerste prijs werd overigens gewonnen door touroperator Club 18-30.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid