Overslaan en naar de inhoud gaan

Imagocampagne TRN in Engelse advertising-topdrie

De imagocampagne van TRN in Londen, met de inzet van beroemdheden als Dennis Bergkamp, behoort tot de beste drie advertentiecampagnes in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit is gisteravond tijdens het jaarlijkse Britse Cimtig (het Engelse Nima) Award-Diner in het Hilton Park Lane Hotel bekendgemaakt. ‘Dit is een geweldige opsteker voor TRN’, reageert directeur vestiging UK & Ireland Jos Vranken. ‘We hebben afgelopen voorjaar met de kleurrijke imagocampagne in diverse Engelse media beroemdheden ingezet zoals Dennis Bergkamp en de in Engeland zeer populaire reisauteur Bill Bryson.’

related partner content for mobile comes here

Om meer toeristen uit Engeland naar Nederland te trekken is gekozen voor personen die het positieve imago van Nederland nog eens extra moesten benadrukken. Vranken: ‘De eerste campagneresultaten geven aan dat de advertenties een positieve bijdrage hebben geleverd aan het groeiende bezoek vanuit het Verenigd Koninkrijk.’ In 2001 bezochten 1.9 miljoen Engelsen ons land. Engeland staat daarmee na Duitsland tweede op de ranglijst als het gaat om het bezoek van toeristen aan Nederland. Het ministerie van Economische Zaken heeft zowel voor Duitsland als Engeland in totaal 1,4 miljoen euro extra ter beschikking gesteld voor de imagocampagne.

De eerste prijs werd overigens gewonnen door touroperator Club 18-30.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in