Hoe HEMA ijzersterk inhaakt met doodnormale producten


Inhakers, we zien ze in alle vormen en maten. Soms zijn het lange video's en soms volstaat een simpele woordgrap. HEMA laat met hun less is more-strategie hun producten shinen. Wij zetten de leukste voorbeelden op een rij:
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS1. HEMA haakt vandaag met een stretcher in op de langste dag van het jaar.
2. Maar wist eerder ook al het nieuwe jaar in te luiden met wasmiddel.
3. Er werd ingehaakt op de loom bandjes trend.
4. En op secretaressedag.
5. Soms scoren ze met tekst.
6. De andere keer is het het product.
7. Ze scoren met onverwachte producten.
8. Met hun bestsellers.
9. Hun bekendste iconen.
10. Of tenslotte zelfs zonder product.
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op De Beste Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Dirkje Schobben
De Aftermovie van De Beste Social Awards is nu te zien via deze link
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid