Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoe HEMA ijzersterk inhaakt met doodnormale producten

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door De Beste Social Media.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Inhakers, we zien ze in alle vormen en maten. Soms zijn het lange video&;s en soms volstaat een simpele woordgrap. HEMA laat met hun less is more-strategie hun producten shinen. Wij zetten de leukste voorbeelden op een rij:

related partner content for mobile comes here

 

1. HEMA haakt vandaag met een stretcher in op de langste dag van het jaar.

 

 

2. Maar wist eerder ook al het nieuwe jaar in te luiden met wasmiddel.

 

 

3. Er werd ingehaakt op de loom bandjes trend.

 

4. En op secretaressedag.

 

 

5. Soms scoren ze met tekst.

 

 

6. De andere keer is het het product.

 

 

7. Ze scoren met onverwachte producten. 

 

 

8. Met hun bestsellers.

 

 

9. Hun bekendste iconen.

 

 

10. Of tenslotte zelfs zonder product.

 

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op . Het artikel van deze week werd geschreven door

De Aftermovie van De Beste Social Awards is nu te zien via

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in