Overslaan en naar de inhoud gaan

Het superdigicreamarcommonster (III)

Hoe ziet de vakprofessional eruit in 2053? Influentials uit het vak over hun visie op de superman en -woman van de toekomst. Vandaag Hugo…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Toekomst voorspellen houdt het midden tussen een gecalculeerde gok, wishful thinking en totale bullshit. Aan de andere kant: tijd is ook maar een illusie.

related partner content for mobile comes here

De übersupercommunicatiefreak van de toekomst is een one-man-band. Een productiehuis op de rug, een mediabureau in de laarzen, een ideeënfabriek op de buik. Doen en denken gaan samen. ‘Doenken’ zou Goos Geursen zeggen. Zijn kantoor is een studio, een garage, een loods, een werkplaats. Zij kan net zo makkelijk een nieuwe interface coderen als een motor in elkaar lassen. Hij reist als een troubadour de wereld over en werkt van Laos tot L.A. De creatief gaat niet op zoek naar de stem van het merk, het merk gaat op zoek naar de stem van een creatief. Zoals dat gebeurt bij de grote modehuizen. De one-man-band werkt samen in een organisch web van andere one-man-bands en vormt zo een gelegenheidsband. Soms werken ze in opdracht van een merk, soms zijn ze hun eigen opdrachtgever. Dan ontstaat er een nieuw merk. Voor zolang het duurt, want de übersupercommunicatiefreak van de toekomst leeft van verandering. Dat is mijn illusie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in