Overslaan en naar de inhoud gaan

Het regent tijdens de Ohra-vakantie

Ohra heeft een nieuwe campagne gelanceerd om zijn app onder de aandacht te brengen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de nieuwe campagne gaat het vaste Ohra-koppel - tijdens het regenseizoen - op reis naar Thailand. Zij is erg enthousiast over de joga-activiteiten, hij loopt er nogal op vast.

related partner content for mobile comes here

De campagne is bedoeld om de noodknop in de Ohra-app onder de aandacht te brengen.

Credits

Klant: OHRA

Bureau: Joe Public Take-Away Advertising

Verantwoordelijk bij klant: Niels Neessen, Brenda Gerritsen-Brouns en Simon den Doop

Creatie: Antoine Houtsma en Bart Oostindie

Strategie: Jeroen van Eck

Account: Jolies van Rijn

Producer bureau: Denise Willigers, Frank van der Horst

Productiemaatschappij: Holy Fools

Producer: Collin Maas

Regisseur: Mattias Schut

Offline editor: Martin Heijgelaar

Postproductie: The Ambassadors

Geluidsstudio: FC Walvisch

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in