Overslaan en naar de inhoud gaan

Herziening BT Retail-account

De nieuwe pr-topman van British Telecom (BT) Retail, Jonathan Russel, herziet als onderdeel van een bezuinigingsronde de externe…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met 20 miljoen klanten die 73 procent vertegenwoordigen van de Britse telecommunicatiemarkt en met een jaarlijks inkomen van 12 miljard Britse ponden, is British Telecom Retail veruit de grootste afdeling van de telecomreus, met een staf van 50.000 mensen. Russel werkte tot vijf maanden geleden bij de Finse telecomgroep Sonera. ‘Ik wil weten wat de bureaus ons opleveren. We hebben deze partners hoog zitten, maar we hebben er nogal wat aan boord en we moeten de kosten drukken’, aldus Russel. De afgelopen twaalf maanden is BT Retail onder de loep genomen en is de structuur van het bedrijf versimpeld om meer klantgericht te kunnen werken. In zijn nieuwe functie zal Russel ook verantwoordelijk zijn voor de coördinatie van de pr-activiteiten van de marketingafdeling van BT Retail. (Bron: PR Week)

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in