Overslaan en naar de inhoud gaan

Hero kiest voor reclamebureau Don’t Say Nothing

Keuze valt op samenwerking voor de lange termijn na pitch van Amsterdams bureau.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Don’t Say Nothing zal als strategisch en creatief partner een nieuw concept voor Hero Baby ontwikkelen. Dit concept wordt vertaald naar een campagne met een sterke digital first-aanpak. Claudia Pieper, Digital Manager van Hero Benelux: ‘We zochten een bureau van nu, dat ons zowel strategisch als creatief kan uitdagen en samen met ons het merk kan laten groeien. Tijdens de pitch heeft Don’t Say Nothing zeer overtuigend laten zien hoe we de millennial aan ons kunnen verbinden.’

related partner content for mobile comes here

Paul van den Heuvel, Business Director van Don’t Say Nothing, zegt dat met dit project de expertise op het gebied van creatie en influencers perfect kan worden toegepast. ‘We hebben een hechte band met het team van Hero en we kijken er ontzettend naar uit om voor Hero Baby aan de slag te gaan.’ De eerste uitingen van de Hero Baby-campagne zullen dit voorjaar te zien zijn. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in