Overslaan en naar de inhoud gaan

Heemskerk leidt Playboy

Jan Heemskerk stapt per 1 maart volgend jaar over van de Telegraaf Tijdschriften Groep (TTG) naar Sanoma Men’s Magazines om…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Heemskerk is nu hoofdredacteur van FHM. Heemskerk: ‘Sanoma benaderde mij voor Playboy. Allengs groeide bij mij de overtuiging dat ik het moest doen.’ Het mannenblad maakt een moeilijke fase door, de oplage is de afgelopen jaren flink gedaald. In augustus werd hoofdredacteur Paul Koopal op non-actief gesteld.
Heemskerk denkt het tij te kunnen keren. ‘Playboy is toch een mooi merk dat het op eigen kracht moet kunnen redden. Misschien is de titel de laatste jaren wat verwaarloosd.’ De nieuwe hoofdredacteur zegt dat er bij zijn aantreden ‘van alles’ gaat veranderen. ‘Er komt een flinke upgrading.’
Saillant is dat Jan Heemskerk senior jarenlang Playboy redactioneel leidde.

related partner content for mobile comes here

Over de opvolging van Heemskerk binnen TTG is nog niets bekend.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in