Overslaan en naar de inhoud gaan

H&K (VK) komt met ‘ChangeAgent’

Hill & Knowlton heeft voor zijn klanten een nieuwe afdeling gelanceerd om veranderingen in verband met de economische malaise te…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De bedoeling is om klanten te adviseren op het gebied van interne en externe communicatie tijdens allerlei soorten veranderingsprocessen, zoals bijvoorbeeld grote bezuinigingsplannen. Dit gebeurt zowel op lokaal als op internationaal niveau. ‘Het zijn onzekere tijden voor elke branche, en onze klanten verwachten van ons effectieve en passende oplossingen voor lastige situaties’ zegt Paul Taafe van Hill & Knowlton. ‘Het opzetten van de ‘ChangeAgent’ geeft ze de zekerheid dat we de steun bieden die zij zoeken, en dat die op korte termijn beschikbaar is.’ Het Britse communicatiebureau is zelf overigens niet buiten schot gebleven. Onlangs werd er bezuinigd en eerder dit jaar verdwenen er twintig arbeidsplaatsen in de New Yorkse vestiging. (Bron: PR-Week)

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in