Glenfiddich houdt review reclameaccount
Glenfiddich het single malt whiskymerk gaat het wereldwijde internationale account herzien.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het account is zo’n 15 miljoen euro waard en werd in 2001 ondergebracht bij McCann-Erickson. Vanaf 1999 was BMP DDB even het bureau van het Schotse merk. Daarvoor was McCann 27 jaar onafgebroken het Glenfiddich-bureau. Het is nog niet duidelijk welke bureaus worden uitgenodigd voor een pitch, maar het wordt niet uitgesloten dat ook McCann-Erickson weer meedraait, aldus Brandrepublic. In 2002 keerde Glenfiddich na een aantal jaren afwezigheid terug op tv. Wat de reden is voor de review werd niet bekendgemaakt.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid