Overslaan en naar de inhoud gaan

Geld bepaalt niet het succes van imagolocatie

Imagolocaties vragen vaak een behoorlijke investering, maar geld is niet allesbepalend voor succes. Dat beweert Stardust Newventures, een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Imagolocaties zijn ontmoetingsplaatsen waar het imago, de filosofie of de producten van een bedrijf via ervaring worden overgebracht. Onderzoeksleider Tjaco Walvis: "Het is niet zozeer hoe hard je schreeuwt, maar wat je zegt en hoe je het verwoordt." Interessant is dat het onderzoek inzicht geeft in het verband tussen budget en de economische opbrengsten van imagolocaties. Walvis: "Het onderzoek laat zien dat het Nederlands Paviljoen zo'n 350 miljoen Euro potentiële inkomsten genereerde voor de Nederlandse economie." Het budget bedroeg zo'n 30 miljoen Euro.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in