Geld bepaalt niet het succes van imagolocatie
Imagolocaties vragen vaak een behoorlijke investering, maar geld is niet allesbepalend voor succes. Dat beweert Stardust Newventures, een…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Imagolocaties zijn ontmoetingsplaatsen waar het imago, de filosofie of de producten van een bedrijf via ervaring worden overgebracht. Onderzoeksleider Tjaco Walvis: "Het is niet zozeer hoe hard je schreeuwt, maar wat je zegt en hoe je het verwoordt." Interessant is dat het onderzoek inzicht geeft in het verband tussen budget en de economische opbrengsten van imagolocaties. Walvis: "Het onderzoek laat zien dat het Nederlands Paviljoen zo'n 350 miljoen Euro potentiële inkomsten genereerde voor de Nederlandse economie." Het budget bedroeg zo'n 30 miljoen Euro.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid