24/7 en Coca-Cola tonen effectiviteit ad-banner aan
Banners die gericht en doordacht zijn opgezet kunnen wel degelijk werken. Dat blijkt uit het online onderzoek naar de effectiviteit van…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Uit het onderzoek komt naar voren dat de doelstellingen van de online campagne van Coca-Cola zijn gerealiseerd en het merkimago is versterkt. Ondanks de algemene afkeer van bannerreclames - ruim een kwart (26%) staat er afwijzend tegenover - wist meer dan twintig procent van de respondenten zich de banner van Coca-Cola te herinneren. Het onderzoek werd uitgevoerd onder 7.600 respondenten.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid