Overslaan en naar de inhoud gaan

Gall&Gall, Lidl en Xenos genomineerd voor de Folder Vakprijs 2016

Een jury kent de prijs jaarlijks toe aan een adverteerder die op excellente wijze de folder inzet.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Naast onder andere de aspecten innovatie, onderdeel van de communicatiemix en opvallendheid, heeft de jury aandacht besteed aan de mate waarin de folder een oproep tot actie kent en hoe en in hoeverre de adverteerder creativiteit heeft ingezet op alle aspecten van de folder.

De winnaars in de afgelopen jaren waren sinds 2008 respectievelijk V&D, Hema, Karwei, Gall & Gall, Intratuin, DekaMarkt, Albert Heijn en Lidl.

related partner content for mobile comes here

Op 26 mei aanstaande wordt tijdens het nationale BBR Congres over brievenbusreclame (in De Hallen in Amsterdam) bekendgemaakt wie de winnaar. De Folder Vakprijs wordt voor de negende keer uitgereikt.

Ook de Beste Folder Awards 2016, de consumentenprijs voor de beste folder van Nederland, wordt op die dag bekend.

De jury van de Folder Vakprijs 2016: Charles Borremans, voorzitter (Goud Uberconnected), Diana Janssen (DDMA), Caroline van Turennout (Zeeman), Jurjen Worp (Coop), Rob Beemster (Adformatie), Hans Verstraaten (Pelican Media, columnist RetailTrends), Guillermo Sanchez (Publitas.com), Thijs Hagenberg (voorheen Jump!), Arjan Leest (Giesbers Communicatie Groep), Martijn Kammeijer (Koninklijke Drukkerij Em. de Jong), en Herbert Haaij (SharkWise/nationale BBR Congres).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in