Overslaan en naar de inhoud gaan

Flow Magazine komt met spin-off voor jonge meiden

Flow Lemonade is een vakantie-doe-boek voor meiden van middelbareschoolleeftijd.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De makers van Flow Magazine, een uitgave van Sanoma, (Tijdschrift van het Jaar 2014), komt met een special gericht op jonge meiden die op de middelbare school zitten: Flow Lemonade. De makers zeggen dat het om een 150 pagina’s tellend vakantieboek gaat, 'vol met ideeën voor de zomer: tekenlesjes, fotografie- en boekentips, plakpagina’s voor vakantieherinneringen, maar ook met verhalen en interviews, en met veel papieren extra’s zoals een tekenschriftje, stickers, kaartjes en een zomerslinger.'

related partner content for mobile comes here

De creative directors van Flow, Astrid van der Hulst & Irene Smit, zeggen dat het Flow Vakantieboek voor volwassenen elke zomer een hit is. 'Omdat ons zo vaak wordt gevraagd of we ook een keer iets voor jongere lezers kunnen maken, komen we deze zomer met Flow Lemonade, het zusje van Flow.'

Flow Lemonade kost € 12,95 en ligt vanaf 27 juni in de winkel. Hier meer.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in