Overslaan en naar de inhoud gaan

Evita Stoop (IBM) tegen non-believers: ‘Agile marketing is voor iedereen’

Binnenkort publiceert Adformatie de Grote Marketing Enquête. De cmo van IBM reflecteert nu alvast op de uitkomsten betreft agile marketing.
Miniatuurvoorbeeld
Evita Stoop
© IBM
Miniatuurvoorbeeld
Evita Stoop
© IBM

Agile marketing staat er bij de gemiddelde marketeer niet al te florissant op. 60 procent van hen doet er helemaal niets mee en zelfs bijna de helft (45 procent) ziet agile marketing als een hype die wel weer overwaait. (Maar 22 procent vindt agile marketing géén hype, het aandeel ‘neutraal’ is dus vrij hoog.) Dat blijkt uit de Grote Marketing Enquête die Adformatie in zijn komende printeditie (16 november) publiceert. We geven hier alvast een klein voorproefje.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
T vd H

Iedereen weet schijnbaar wat agile marketing is.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in