Overslaan en naar de inhoud gaan

De echte winnaars op internet

Veel dotcombedrijven liggen op apegapen, maar dat betekent natuurlijk niet dat internet afgedaan is. Wel dat vooral de gevestigde…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het lijkt erop dat de ondernemingen van de ‘oude’ economie in de beste positie zitten om internettechnologie te benutten. Hun voordelen: ze beschikken over voldoende geld om investeringen te financieren, over een degelijke klantenkring, een beproefde organisatie. En over de juiste houding: de nieuwe technologie wordt kritisch, rationeel en ‘hypevrij’ benaderd, waarbij dingen alleen worden toegepast als dat reële efficiëntievoordelen oplevert. De praktijk lijkt te bevestigen dat gevestigde bedrijven hoge ogen gooien in de internetwereld. In België bijvoorbeeld weten bedrijven als Delhaize, Mazda Logistics en banken (zoals KBC) van internettechnologie te profiteren. Trends laat een paar van deze ‘niet-dotcompioniers’ de revue passeren. Forrester Research verwacht dat de oude economie over twee jaar 75% van de online detailhandel in bezit heeft, en die verwachting is ongetwijfeld nog aan de conservatieve kant.

related partner content for mobile comes here

< SIZE=1>Bron: trends, 5-4-2001 <#/FONT>

Advertentie

Reacties:

Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid wordenLog In

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in