Overslaan en naar de inhoud gaan

Daling pr-inkomsten Omnicom

Marketing- en communicatienetwerk Omnicom Group verdiende dit tweede kwartaal meer aan pr in vergelijking met vorig jaar, maar dat is…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Wereldwijd stegen de totale inkomsten van Omnicom met 15 procent tot 1.746,8 miljoen dollar (netto inkomen: 151,4 miljoen dollar), waarvan de groep voor 250,8 miljoen dollar uit pr-activiteiten behaalde. Dit betekent een jaarlijkse groei van 14,2 procent. In het eerste kwartaal stegen de inkomsten van de pr-bureaus in vergelijking met het voorgaande jaar echter met 18,3 procent tot 275,4 miljoen dollar. Als onderdeel van de totale inkomsten van Omnicom daalde pr van 15,8 tot 15,7 procent, ondanks recente acquisities. Onder Diversified Agencies Services, de pr-afdeling van Omnicom onder CEO Thomas Harrison, zijn Fleishman-Hillard, Ketchum, Porter Novelli, Brodeur, Gavin Anderson, Cone en Matthews Media Group de belangrijkste bureaus. (Bron: PRWeek US)

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in