Daling pr-inkomsten Omnicom


Wereldwijd stegen de totale inkomsten van Omnicom met 15 procent tot 1.746,8 miljoen dollar (netto inkomen: 151,4 miljoen dollar), waarvan de groep voor 250,8 miljoen dollar uit pr-activiteiten behaalde. Dit betekent een jaarlijkse groei van 14,2 procent. In het eerste kwartaal stegen de inkomsten van de pr-bureaus in vergelijking met het voorgaande jaar echter met 18,3 procent tot 275,4 miljoen dollar. Als onderdeel van de totale inkomsten van Omnicom daalde pr van 15,8 tot 15,7 procent, ondanks recente acquisities. Onder Diversified Agencies Services, de pr-afdeling van Omnicom onder CEO Thomas Harrison, zijn Fleishman-Hillard, Ketchum, Porter Novelli, Brodeur, Gavin Anderson, Cone en Matthews Media Group de belangrijkste bureaus. (Bron: PRWeek US)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid