Overslaan en naar de inhoud gaan

Crispin, Porter & Bogusky-manual

Het reclamebureau #cpb" title="Crispin, Porter & Bogusky">Crispin, Porter & Bogusky doet het altijd net even op een andere,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het reclamebureau " title="Crispin, Porter & Bogusky">Crispin, Porter & Bogusky doet het altijd net even op een andere, leukere manier. Zo vond ik dit werknemershandboek op Slideshare.

related partner content for mobile comes here

Het boek moet de verse werknemer door de eerste dag heen loodsen. Na het lezen heb je direct door wat er van je verwacht wordt.

De Dont’s staan in ieder geval handig op een rij:

Het handboek is overigens niet de enige begeleiding: iedere nieuwe werknemer krijgt ook een mentor (bij Crispin, Porter & Bogusky is het een ‘Sensei’) die je helemaal wegwijs maakt binnen het bureau.

Nieuwe website

Het Amerikaanse reclamebureau, bekend van haar werk voor Burger King, Domino's Pizza, Coca Cola Zero en Best Buy, vernieuwde onlangs ook de eigen website. CPB-er Winston Binch meldde het al tijdens zijn op .

Op de site verzamelt het bureau realtime alles wat online over het bureau én de klanten wordt gezegd, gefilmd en geschreven. Inclusief twitterfeeds. Op de homepage vind je alles over het bureau, maar druk je op een klant dan krijg je een pagina met daarop alle tweets, filmpjes en postings over dat merk. Zowel goed als slecht. De gedachte erachter: ‘dit is toch waar het om gaat; dat er over je gesproken en geschreven wordt’.

Interessant is de pagina van Microsoft, die in de VS middenin de release van Windows7 zit. Er wordt veel gediscussieerd over deze video, op Youtube te zien...

En deze 'mainstream'-commercials:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in