Communicatie Onderzoek 2009: het ware verhaal achter de crisis
Heeft u als communicatieprofessional ook zoveel last van de crisis? Of is het alleen bij u nog mooi weer? Vakblad Communicatie wil het ware…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Heeft u als communicatieprofessional ook zoveel last van de crisis? Of is het alleen bij u nog mooi weer? Vakblad Communicatie wil het ware verhaal over de (vermeende) crisis boven tafel krijgen. Doe daarom mee aan het Communicatie Crisis Onderzoek 2009. Wij zullen de antwoorden geheel anoniem verwerken. De resultaten publiceren we op deze website en in het vakblad. Ja, ik neem deel aan het onderzoek.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid