Overslaan en naar de inhoud gaan

Commerciële zenders op 48 procent

De commerciële zenders behaalden in week 31 opgeteld een marktaandeel van 48 procent, de publieke zenders kwamen uit op 34 procent.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

RTL4 behaalde een marktaandeel van 15 procent, RTL5 4 en Yorin 5 procent. SBS6 scoorde evengoed als RTL4: 15 procent, Net5 behaalde 5 procent, V8 4.

related partner content for mobile comes here

Het best bekeken programma was weer het NOS Journaal van 20.00 uur, maar dit keer op maandag. Het trok bijna 1,5 miljoen kijkers. Hart van Nederland scoorde 1,4 miljoen kijkers, Ajax-Inter Milan op het Amsterdam Tournament trok 1,18 miljoen kijkers. In de topvijf staan ook het NOS Journaal van 18.00 uur op woensdag en Tussen Kunst en Kitsch van de Avro met respectievelijk ruim 1,1 en ruim een miljoen kijkers. Bron: Stichting Kijkonderzoek (SKO).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in