Commerciële zenders op 48 procent
De commerciële zenders behaalden in week 31 opgeteld een marktaandeel van 48 procent, de publieke zenders kwamen uit op 34 procent.
RTL4 behaalde een marktaandeel van 15 procent, RTL5 4 en Yorin 5 procent. SBS6 scoorde evengoed als RTL4: 15 procent, Net5 behaalde 5 procent, V8 4.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het best bekeken programma was weer het NOS Journaal van 20.00 uur, maar dit keer op maandag. Het trok bijna 1,5 miljoen kijkers. Hart van Nederland scoorde 1,4 miljoen kijkers, Ajax-Inter Milan op het Amsterdam Tournament trok 1,18 miljoen kijkers. In de topvijf staan ook het NOS Journaal van 18.00 uur op woensdag en Tussen Kunst en Kitsch van de Avro met respectievelijk ruim 1,1 en ruim een miljoen kijkers. Bron: Stichting Kijkonderzoek (SKO).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid