Overslaan en naar de inhoud gaan

Cendris start onderzoekscentrum

Cendris opende onlangs het Cendris Research Center, dat ontwikkelingen op het gebied van directe communicatie in kaart moet brengen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De resultaten hiervan wil Cendris beschikbaar stellen aan de markt. Met het Research Center wil het bedrijf meer kennis verzamelen op het gebied van directe en interactieve communicatie.

related partner content for mobile comes here

Jos Schijns, hoofd onderzoek bij het Cendris Research Center: ‘We willen hiermee graag een steentje bijdragen aan de ontwikkeling van het kennisgebied interactieve marketing. Onderzoek over dit soort onderwerpen wordt namelijk tot nu toe niet of nauwelijks naar buiten gebracht. Maar wij zien het als onze plicht als dienstverlener op het gebied van directe communicatie om deze kennis te verzamelen en te delen.’

De resultaten van het eerste onderzoek worden volgende maand verwacht.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in