Cannes: Nederland 3x op shortlist Branded Content, 2x op Film Craft en 1x op Titanium & Integrated
Zes Nederlandse campagnes halen deze vrijdagochtend de shortlist.
In Branded Content en Entertainment heeft Red Urban met De Huizenpromotie voor ABN-Amro (in samenwerking met WeFilm) een nominatie.
N=5 staat voor Alzheimer Nederland (Fundraiser) op de shortlist.
Ogilvy & Mather Amsterdam haalde ook de shortlist met ‘The Oceans’ voor WWF Nederland.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Huizen Promoter: Rollercoaster - ABNM AMRO
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaWorld of Blue - Wyke van Weelden; WNF Seastars
72andSunny Amsterdam is net als in de categorie Film ook in Film Craft genomineerd met Samsung’s ‘Everyday is day one’
Ogilvy & Mather Amsterdam staat met Amnesty International ‘Death Penalty’ op de lijst.
Every Day is Day One - Samsung - ASP - Surf
JWT Amsterdam staat op de Titanium & Integrated shortlist met ‘Taste the translation’ voor Elan.
Taste the translation
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid