Overslaan en naar de inhoud gaan

Cannes: Nederland 3x op shortlist Branded Content, 2x op Film Craft en 1x op Titanium & Integrated

Zes Nederlandse campagnes halen deze vrijdagochtend de shortlist.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In Branded Content en Entertainment heeft Red Urban met De Huizenpromotie voor ABN-Amro (in samenwerking met WeFilm) een nominatie.
N=5 staat voor Alzheimer Nederland (Fundraiser) op de shortlist.
Ogilvy & Mather Amsterdam haalde ook de shortlist met ‘The Oceans’ voor WWF Nederland.


related partner content for mobile comes here

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.





72andSunny Amsterdam is net als in de categorie Film ook in Film Craft genomineerd met Samsung’s ‘Everyday is day one’
Ogilvy & Mather Amsterdam staat met Amnesty International ‘Death Penalty’ op de lijst.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.




JWT Amsterdam staat op de Titanium & Integrated shortlist met ‘Taste the translation’ voor Elan.


 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in