
Parship.nl en de Volkskrant presenteren een nieuwe door BSUR ontwikkelde huisstijl en campagne van singles community site, Lekkersingle.nl.
Lekkersingle.nl werd in 2004 door Parship en de Volkskrant gelanceerd. Om een nieuwe boost te geven werd het initiatief werd Lekkersingle.nl onlangs opnieuw gelanceerd. De community richt zich 'op hoger opgeleide, stedelijke en zelfstandige singles die niet per se verlangen naar een vaste relatie, maar deze ook niet uit de weg gaan.' De site is een actief platform waar singles ongedwongen en doelmatig op zoek kunnen gaan naar een serieuze en leuke relatie.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeBSUR ontwikkelde een concept, waar 'dynamiek, kwaliteit, sympathie en doeltreffendheid' uit naar voren moeten komen. Het uiteindelijke merkdesign omvat het logo, huisstijl en een campagne om Lekkersingle.nl onder de aandacht te brengen. Remy Kurpershoek, creatief BSUR: 'Omdat bij de concurrent altijd de nadruk ligt op het zo snel mogelijk vinden van die ene ideale relatie, hebben we voor de campagne van Lekkersingle.nl de vrijheid van lekker single zijn als uitgangspunt genomen. Een frisse en originele insteek naar mijn mening.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee