Overslaan en naar de inhoud gaan

BSUR ontwikkelt campagne lekkersingle.nl

Parship.nl en de Volkskrant presenteren een nieuwe door BSUR ontwikkelde huisstijl en campagne van singles community site, Lekkersingle.nl.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Parship.nl en de Volkskrant presenteren een nieuwe door ontwikkelde huisstijl en campagne van singles community site,.

related partner content for mobile comes here

Lekkersingle.nl werd in 2004 door en gelanceerd. Om een nieuwe boost te geven werd het initiatief werd Lekkersingle.nl onlangs opnieuw gelanceerd. De community richt zich 'op hoger opgeleide, stedelijke en zelfstandige singles die niet per se verlangen naar een vaste relatie, maar deze ook niet uit de weg gaan.' De site is een actief platform waar singles ongedwongen en doelmatig op zoek kunnen gaan naar een serieuze en leuke relatie.

BSUR ontwikkelde een concept, waar 'dynamiek, kwaliteit, sympathie en doeltreffendheid' uit naar voren moeten komen. Het uiteindelijke merkdesign omvat het logo, huisstijl en een campagne om Lekkersingle.nl onder de aandacht te brengen. Remy Kurpershoek, creatief BSUR: 'Omdat bij de concurrent altijd de nadruk ligt op het zo snel mogelijk vinden van die ene ideale relatie, hebben we voor de campagne van Lekkersingle.nl de vrijheid van lekker single zijn als uitgangspunt genomen. Een frisse en originele insteek naar mijn mening.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in