Overslaan en naar de inhoud gaan

Amercom en Devio: vier nieuwe websites

Amercom en Devio hebben vier nieuwe websites ontwikkeld. Het gaat om de klanten Univé, Honig, De Eredivisie en Zwitsal.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In het verlengde van de nieuwe Univé-campagne ontwikkelde Amercom/Devio, in samenwerking met S-W-H, de thematische website ‘De Wereld zonder .’ Via deze website rekent een fictieve Univé adviseur uit hoeveel een bepaald product zonder winst zou kosten.

related partner content for mobile comes here

Voor Honig werd een site ontworpen en gebouwd die aansluit op de vernieuwde huisstijl van dit merk. De bevat veel recepten, van Honig en haar consumenten.

In opdracht van Eredivisie CV ontwikkelde Amercom een nieuwe website op basis van een .NET Content Management System. De website biedt informatie over de Nederlandse Eredivisie, inclusief een koppeling met sportdatabase Infostrada en het spel ‘Profcoach’.

Onder de titel ’Als zij niet slapen, kan jij ook niet slapen’ ontwikkelde Amercom voor Zwitsal (Sara Lee), op basis van een concept van .bone uit Utrecht ‘De Grote Zwitsal Slaapveiling’. Deze ondersteunt de introductie van het product ‘Zwitsal Slaap Zacht’.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in