Amercom en Devio: vier nieuwe websites
In het verlengde van de nieuwe Univé-campagne ontwikkelde Amercom/Devio, in samenwerking met S-W-H, de thematische website ‘De Wereld zonder Winstoogmerk.’ Via deze website rekent een fictieve Univé adviseur uit hoeveel een bepaald product zonder winst zou kosten.
Voor Honig werd een site ontworpen en gebouwd die aansluit op de vernieuwde huisstijl van dit merk. De site bevat veel recepten, van Honig en haar consumenten.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaIn opdracht van Eredivisie CV ontwikkelde Amercom een nieuwe site website op basis van een .NET Content Management System. De website biedt informatie over de Nederlandse Eredivisie, inclusief een koppeling met sportdatabase Infostrada en het spel ‘Profcoach’.
Onder de titel ’Als zij niet slapen, kan jij ook niet slapen’ ontwikkelde Amercom voor Zwitsal (Sara Lee), op basis van een concept van .bone uit Utrecht ‘De Grote Zwitsal Slaapveiling’. Deze actie ondersteunt de introductie van het product ‘Zwitsal Slaap Zacht’.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid