Adobe wint Pragma Prikkel


Bij de verkiezing van de organisatie of persoon die de ‘meest innovatieve prikkel aan het vak heeft gegeven’, kreeg Adobe de meeste stemmen (19 procent) van de Pragma-leden. ‘Een goede concurrent van monopolist Quark Express en een heel prak-tisch toepasbaar programma’, noemde Pragma-voorzitter Joris van Zoelen de winnaar.
Op de tweede plaats eindigde Giep Franzen met zijn boek ‘Wat drijft ons?’. Franzen kreeg de zilveren Prikkel afgelopen dinsdag in Huizen, ‘omdat hij aantoont dat reclamemaken veel te maken heeft met hoe mensen denken en wat je daar in je communicatie mee kunt’.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOud-hoofdredacteur van Adformatie Michael van Os kreeg de bronzen prikkel voor zijn ‘prikkelende bijdrage aan de ontwikkeling van Pragma’.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid