Overslaan en naar de inhoud gaan

Adobe wint Pragma Prikkel

Softwareontwikkelaar Adobe heeft met het opmaakprogramma Adobe Indesign de gouden Pragma Prikkel 2005 gewonnen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bij de verkiezing van de organisatie of persoon die de ‘meest innovatieve prikkel aan het vak heeft gegeven’, kreeg Adobe de meeste stemmen (19 procent) van de Pragma-leden. ‘Een goede concurrent van monopolist Quark Express en een heel prak-tisch toepasbaar programma’, noemde Pragma-voorzitter Joris van Zoelen de winnaar.

related partner content for mobile comes here

Op de tweede plaats eindigde Giep Franzen met zijn boek ‘Wat drijft ons?’. Franzen kreeg de zilveren Prikkel afgelopen dinsdag in Huizen, ‘omdat hij aantoont dat reclamemaken veel te maken heeft met hoe mensen denken en wat je daar in je communicatie mee kunt’.

Oud-hoofdredacteur van Adformatie Michael van Os kreeg de bronzen prikkel voor zijn ‘prikkelende bijdrage aan de ontwikkeling van Pragma’.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in