Overslaan en naar de inhoud gaan

5 Nieuwe gezichten bij Born05

Creatief bureau Born05 heeft vijf nieuwe mensen aangetrokken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het bureau heeft zich over de volle breedte versterkt.

related partner content for mobile comes here

Het UX-team wordt versterkt door Maxim van Dam, afkomstig van DDB & Tribal Amsterdam. Enzo Greco gaat de motion-tak verder professionaliseren. Hiervoor werkte hij bij ACHTUNG!, waar hij in 10 jaar tijd een  portfolio opbouwde van award-winnende commercials en digitale campagnes.

Mathijs Gaalman is aangetrokken als senior programmamanager op de accounts AirFranceKLM en KPN. Hij heeft veel ervaring met het runnen van programma’s op grote, internationale accounts en was eerder werkzaam bij Agency.com en DigitasLBi.

Eltje Huisman komt het bureau versterken als operations manager. Huisman heeft binnen ING de UX-afdeling opgezet en geleid. In haar rol bij Born05 wordt ze verantwoordelijk voor people development en operations.

Bert Mulder komt van G-Star RAW en gaat zich richten op business development. 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in