Overslaan en naar de inhoud gaan

ShowHeroes geeft klanten toegang tot 'alle bepalende factoren van hun attentiemodel'

Samenwerkingen met twee onafhankelijke onderzoeksbureaus moeten de klanten van ShowHeroes ook helpen.
Showheroes
Erik Dubbeldeman (l) en Ihlan Zengin
Showheroes
Erik Dubbeldeman (l) en Ihlan Zengin

ShowHeroes Group, een onafhankelijke technologieleverancier van advertentieoplossingen en digitale videocontent, zegt klanten 'direct toegang te geven tot alle bepalende factoren van hun attentiemodel.' Daar is het bedrijf naar eigen zeggen de eerste mee in de branche.

related partner content for mobile comes here

Het nieuwe Attention Index Model en samenwerkingen met onafhankelijke onderzoeksbureaus (Lumen en Adelaide) geeft ShowHeroes-klanten inzicht in onder meer hun advertentiepositie, de kijktijd, betrokkenheid en interactie. Deze keuze moet de transparantie voor klanten vergroten.

Voorkomen dat impressies verspild worden

Met meer transparantie kunnen klanten van ShowHeroes betere keuzes maken, redeneert Ilhan Zengin als ceo van ShowHeroes Group. 'Naast de standaard indicatoren zoals viewability, clicks en conversies, kijken deze tools ook naar de attentiewaarde van uitgeleverde impressies. Er wordt gekeken naar intensiteit en prominentie van de advertenties, die gekaderd worden onder zichtbaarheid. Er wordt ook gekeken naar user presence en ad interaction. Op deze manier beoordelen we de inzet niet enkel op klikken of conversie, maar kijken we vooral naar de kwaliteit van de impressies. Door deze inzichten te bieden, kunnen merken op de kwaliteit van aandacht optimaliseren in hun campagnes en het verspillen van impressies voorkomen.'

Transparantie

Transparantie en data-ethiek zijn twee pijlers in het Better Media Framework dat ShowHeroes een half jaar geleden introduceerde. Met dit raamwerk, voor zichzelf, partners en klanten, wil het bedrijf de media- en reclame-industrie verbeteren en verduurzamen. De lancering van het Attention Index Model is hier een praktisch voorbeeld van, zegt Erik Dubbeldeman als country manager Benelux van ShowHeroes Group. Hij  vertelde destijds meer over het Better Media Framework-initiatief. Lees het interview hier terug.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in