Overslaan en naar de inhoud gaan

Bestel nu je ticket voor het Data & Analytics Congres

Tijdens het vijfde Data & Analytics Congres op 15 november delen onze (inter)nationale topsprekers graag hun visie en praktijktips.
Partner
MOA

De MOA biedt alle expertise om organisaties te begeleiden naar een professioneel, toekomstbestendig data- en insightmanagement. Zij bestrijkt het hele terrein van het in kaart brengen van het menselijk gedrag en behoefte, ongeacht de methode van dataverzameling en analyse.

Lees meer

Het MOA Expertise Center is een betrouwbaar en deskundig kennisplatform voor professionals die op dit terrein werkzaam zijn. De MOA volgt de trends om voor haar partners een gids te zijn in een veranderend insight management landschap.

Lees minder
Data & Analytics Congres 2022
Data & Analytics Congres 2022

Thema's die aan bod komen zijn onder andere personalisatie, segmentatie, het nieuwe Algoritme keurmerk en alle aankomende GA-veranderingen. Op onze site data-analytics-congres.nl vind je alle informatie met betrekking tot het event, het complete programma en de sprekers. De volgende sessies lichten we graag voor je uit:

Hoe creëer je waarde met Data Science in Marketing? [keynote]

Jaap Wieringa | Prof. Marketing RUG
De explosieve groei van klantdata, gecombineerd met steeds krachtiger wordende mogelijkheden om deze te analyseren biedt ongekende mogelijkheden. De toepassing van Data Science binnen Marketing belooft een diepgaand begrip van marktontwikkelingen, merkprestaties en klantgedrag. Ontdek meer over datagedreven waardecreatie in Marketing, gebaseerd op een solide theoretische onderbouwing!

Hoe word ik een datagedreven organisatie?

Michael Dam | Bohn Stafleu van Loghum
Inzicht in klantgedrag is key, maar binnen een digitale transformatie is het creëren van een data- en insights driven cultuur absolute noodzaak. Ontdek alle ins en outs en de belangrijkste ‘lessons learned’ van een succesvolle route naar een customer centric en data driven organisatie!

Algoritmes: Zegen of een vloek?

Sabine den Daas | Verdonck, Klooster & Associates
Algoritmes spelen een belangrijke rol in het creëren van inzichten en actiegerichte informatie. Machine Learning en AI-toepassingen zijn niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven. Maar hoe bewijs je de toegevoegde waarde? En hoe voorkom je dat je algoritme discrimineert? Krijg inzicht in hoe je een verantwoorde ontwikkeling en toepassing van algoritmes in de praktijk aanpakt, aanstuurt en controleert. Zodat je toekomstige kansen nog beter kan benutten, en de risico’s zoveel mogelijk weet te vermijden!

Bekijk het programma en bestel je ticket

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws via de website en onze socials.

#DAC22 | It’s all about data & analytics!

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
MOA

De MOA biedt alle expertise om organisaties te begeleiden naar een professioneel, toekomstbestendig data- en insightmanagement. Zij bestrijkt het hele terrein van het in kaart brengen van het menselijk gedrag en behoefte, ongeacht de methode van dataverzameling en analyse.

Lees meer

Het MOA Expertise Center is een betrouwbaar en deskundig kennisplatform voor professionals die op dit terrein werkzaam zijn. De MOA volgt de trends om voor haar partners een gids te zijn in een veranderend insight management landschap.

Lees minder
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in