Overslaan en naar de inhoud gaan

Azerion integreert advertentie-oplossingen van ZEASN voor groter CTV-bereik

De OTT- en smart-tv-oplossingen van ZEASN worden geïntegreerd in het Improve Digital-programmatic platform van Azerion.
Azerion
© Fotocredit: Azerion
Azerion
© Fotocredit: Azerion

Entertainment- en mediaplatform Azerion heeft een exclusieve, wereldwijde samenwerking gesloten met ZEASN, een bedrijf dat over-the-top (OTT) en smart-tv-oplossingen levert. Azerion integreert het entertainmentsysteem van ZEASN in zijn eigen programmatic platform Improve Digital. Het systeem van ZEASN heet Whale Eco en heeft Whale OS als kernproduct, bestaande uit bekende smart-tv-apps, VOD's en lineaire tv-kanalen van uiteenlopende zenders. ZEASN levert onder meer aan tv- en monitorfabrikanten TCL Moka, AOC en Philips. 

related partner content for mobile comes here

De oplossingen van Azerion en ZEASN bereiken consumenten met een smart-tv van onder andere de net genoemde fabrikanten.

Meer omzet en tv-merken

De samenwerking moet voor beide partijen een win-situatie opleveren, aldus een ronkend persbericht. Volgens Azerion kan ZEASN zijn advertentie-monetization verhogen omdat het toegang krijgt tot directe en programmatische advertentiecampagnes. Azerion verkoopt via zijn platform jaarlijks meer dan 3,2 miljard advertenties van ruim driehonderdduizend adverteerders. 

ZEANS op zijn beurt zegt dat de samenwerking met Azerion gaat leiden tot meer omzetmogelijkheden voor aangesloten contentpartners en tv-merken. 'Daarnaast kunnen we met meer TV-merken samenwerken om zo operationele kosten te verminderen en om meer omzetmogelijkheden te creëren', aldus Winson Cheng, Chief Operating Officer van ZEASN.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in