Overslaan en naar de inhoud gaan

Ze zijn hard nodig, die nieuwe 'supermarketeers'

Vijf deskundigen aan het woord over talentontwikkeling. ‘Ik wil een onderscheid maken tussen de “pure marketeer” en de…
Supermarketeer
Supermarketeer

Vroeger, toen alles nog veel eenduidiger was en niet zo ingewikkeld, had je de marketingmanager (M/V). Die had zijn figuurlijke gereedschapskist (eerst met vier p’s, later meer) bij zich, waarmee hij zich ontfermde over het brede marketingtraject en die specialisten inschakelde waar hij dat nodig achtte. Maar digitale innovatie heeft het vak - zo lijkt wel – versnipperd en ingewikkeld gemaakt. Wie is nog wat in marketing? En vraagt de markt überhaupt nog wel om marketeers?  

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in