Overslaan en naar de inhoud gaan

Vincent Andriessen gaat bij Elsevier Weekblad digitale transitie leiden

Hij wordt verantwoordelijk voor de digitale expansie van de titel.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Journalist Vincent Andriessen (41) treedt op 1 mei in dienst van Elsevier Weekblad als Chef Digitaal. Hij wordt verantwoordelijk voor de verdere digitale expansie van de titel.

related partner content for mobile comes here

 

Eerder was journalist Vincent Andriessen (41) als Chef Digitaal nauw betrokken bij de transitie van print naar digitaal bij Het Financieele Dagblad. Daarna was hij hoofdredacteur bij verschillende digitale titels bij contentmarketingbureau LVB.

Andriessen begon zijn journalistieke carrière bij de stadsredactie van Metro.

 

Andriessen: ‘Elsevier Weekblad is al decennia een baken van onafhankelijke journalistiek en opinie. Juist in een tijd waarin “fake news” zich razendsnel verspreidt via verschillende digitale kanalen is het van belang dat een nieuwsbron als Elsevier Weekblad zich inzet om op diezelfde kanalen aanwezig te zijn met objectieve berichtgeving.’

 

Hoofdredacteur Arendo Joustra: ‘We zijn zeer verheugd dat Vincent ons komt versterken. Hij brengt veel ervaring en kennis mee. Die hebben we hard nodig om onze lezers nog beter te bedienen op alle digitale kanalen.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in