Vijf nominaties voor Tijdschrift-Mercur


De Tijdschrift-Mercur, gesponsord door Adformatie, wordt evenals andere Mercurs overhandigd tijdens het TijdschriftenGala op donderdag 12 december in Aalsmeer.
Het gala is een initiatief van het NUV en Lenthe. De jury werd voorgezeten door Wim Ubachs van Ubachs Wisbrun en bestond verder uit Harriët Calo (Sanoma Uitgevers/Cosmopolitan), Jacqueline Smit (Starcom), Kim Dingler (Heineken), Willem van Harrewijen (van Van Walbeek Etcetera) en René Repco (Randstad). Dit zestal beoordeelde een kleine dertig campagnes, nadat een voorjury een preselectie had gemaakt uit 150 campagnes.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe Achmea-campagne is gemaakt door Result DDB, die van Ben en Diesel door KesselsKramer, die van Danoontje door BBCW en die van Unox door Lowe (het Unox-account zit inmiddels bij TBWANeboko Campaign).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid