Overslaan en naar de inhoud gaan

Vijf nominaties voor Tijdschrift-Mercur

De campagnes voor Achmea Arbeidsongeschiktheidsverzekering, Ben Promotie, Danoontje Dessert, Diesel en Unox zijn genomineerd voor de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Tijdschrift-Mercur, gesponsord door Adformatie, wordt evenals andere Mercurs overhandigd tijdens het TijdschriftenGala op donderdag 12 december in Aalsmeer.

related partner content for mobile comes here

Het gala is een initiatief van het NUV en Lenthe. De jury werd voorgezeten door Wim Ubachs van Ubachs Wisbrun en bestond verder uit Harriët Calo (Sanoma Uitgevers/Cosmopolitan), Jacqueline Smit (Starcom), Kim Dingler (Heineken), Willem van Harrewijen (van Van Walbeek Etcetera) en René Repco (Randstad). Dit zestal beoordeelde een kleine dertig campagnes, nadat een voorjury een preselectie had gemaakt uit 150 campagnes.

De Achmea-campagne is gemaakt door Result DDB, die van Ben en Diesel door KesselsKramer, die van Danoontje door BBCW en die van Unox door Lowe (het Unox-account zit inmiddels bij TBWANeboko Campaign).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in