Overslaan en naar de inhoud gaan

Sea Shepherd creëert merk om kinderen te leren over de plastic soep

Pollutoys-knuffels moeten kleine kinderen milieubewust maken.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Milieuorganisatie Sea Shepherd werkt samen met bureau Fred & Farid Shanghai in het creëren van het merk . Doel: kinderen milieubewust te maken.

related partner content for mobile comes here

Willy the whale
Het zijn acht knuffels, met namen als Mark the shark, Pelle the pelican, Martha the ray manta, Willy the whale en Penny the Penguin, die kleintjes tussen de drie en vijf jaar leren over de gevaren van plastic zwerfvuil voor milieu en dieren. Want in de buiken van de knuffels zit allemaal troep zoals een plastic zak, plastic flessen, rietjes, bekers, ballonnen - net als de knuffels gemaakt van stof.

Jonge kinderen onthouden 77 procent beter wat ze leren als speelgoed in het leerproces wordt gebruikt.  

De knuffels zijn in samenwerking met peuterjuffen en -meesters en opvoedkundigen ontwikkeld.

Credits


Bureau: FRED & FARID Shanghai
Klant: Sea Shepherd
Chief Creative Officers: Fred & Farid
Brand Supervisor: Jeroen Botter, Heather Stimmler, Alex Cornelissen
Agency Supervisor: Fanny Landrieu, Solene Marce, Wenwen Zhao
Executive Creative Director: Feng Huang
Copywriter: Xuan Pham, Jean-Baptiste Le Divelec
Art Director: Xuan Pham, Sonali Ranjit
Toy Designer: Andrea Vida
Digital Producer: Benoit Petrus, Louis Caudevilla
Assistant Digital Producer: Adrien Salome

Executive Creative Director: Feng Huang


Copywriter: Xuan Pham, Jean-Baptiste Le Divelec
Art Director: Xuan Pham, Sonali Ranjit
Toy Designer: Andrea Vida
Digital Producer: Benoit Petrus, Louis Caudevilla
Assistant Digital Producer: Adrien Salome

Toy Designer: Andrea Vida


Digital Producer: Benoit Petrus, Louis Caudevilla
Assistant Digital Producer: Adrien Salome


Assistant Digital Producer: Adrien Salome

Assistant Digital Producer: Adrien Salome

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in