Sea Shepherd creëert merk om kinderen te leren over de plastic soep
Milieuorganisatie Sea Shepherd werkt samen met bureau Fred & Farid Shanghai in het creëren van het merk Pollutoys. Doel: kinderen milieubewust te maken.
Willy the whale
Het zijn acht knuffels, met namen als Mark the shark, Pelle the pelican, Martha the ray manta, Willy the whale en Penny the Penguin, die kleintjes tussen de drie en vijf jaar leren over de gevaren van plastic zwerfvuil voor milieu en dieren. Want in de buiken van de knuffels zit allemaal troep zoals een plastic zak, plastic flessen, rietjes, bekers, ballonnen - net als de knuffels gemaakt van stof.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
Spottapollutoysw.png
Jonge kinderen onthouden 77 procent beter wat ze leren als speelgoed in het leerproces wordt gebruikt.
De knuffels zijn in samenwerking met peuterjuffen en -meesters en opvoedkundigen ontwikkeld.
Pollutoys: Plush Toys to Teach Kids about Plastic Pollution
Credits
Bureau: FRED & FARID Shanghai
Klant: Sea Shepherd
Chief Creative Officers: Fred & Farid
Brand Supervisor: Jeroen Botter, Heather Stimmler, Alex Cornelissen
Agency Supervisor: Fanny Landrieu, Solene Marce, Wenwen Zhao
Executive Creative Director: Feng Huang
Copywriter: Xuan Pham, Jean-Baptiste Le Divelec
Art Director: Xuan Pham, Sonali Ranjit
Toy Designer: Andrea Vida
Digital Producer: Benoit Petrus, Louis Caudevilla
Assistant Digital Producer: Adrien Salome
Executive Creative Director: Feng Huang
Copywriter: Xuan Pham, Jean-Baptiste Le Divelec
Art Director: Xuan Pham, Sonali Ranjit
Toy Designer: Andrea Vida
Digital Producer: Benoit Petrus, Louis Caudevilla
Assistant Digital Producer: Adrien Salome
Toy Designer: Andrea Vida
Digital Producer: Benoit Petrus, Louis Caudevilla
Assistant Digital Producer: Adrien Salome
Assistant Digital Producer: Adrien Salome
Assistant Digital Producer: Adrien Salome
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid