Overslaan en naar de inhoud gaan

Ruben de Groot volgt Mervyn Brookson op als kennismanager ‘effectiviteit’ bij BVA

De Groot gaat zich bezighouden de met transparantie en media-effectiviteit.
Ruben de groot
Ruben de groot

Ruben de Groot is de nieuwe kennismanager effectieve marketing van BVA. Hij vervangt Mervyn Brookson, die de adverteerdersbond heeft verlaten.

related partner content for mobile comes here

De Groot gaat zich bezighouden de met transparantie en media-effectiviteit, zoals het behartigen van adverteerdersbelangen in de opzet van het nieuwe  Nationaal Media Onderzoek (NMO).

De nieuwe kennismanager heeft ruim twintig jaar onderzoekservaring, opgedaan bij onder meer Mindshare en meest recent MetrixLab. Als lid van verschillende technische commissies van BVA heeft hij zich ook beziggehouden met bereiksonderzoeken.

Henriette van Swinderen, directeur BVA denkt dat expertise van De Groot belangrijk kan zijn bij de verdere ontwikkeling van het NMO en van een breed gedragen online-campagnemeting in de branche. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in