Overslaan en naar de inhoud gaan

Nina Buehrs van TBWA\ naar UM Studios

Ze gaat als Brand PR Consultant invulling geven aan de toenemende vraagstukken rond earned media.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Buehrs (29) is op 1 september begonnen. Ze neemt 6 jaar ervaring mee vanuit TBWA\ en werkte daar op de Social Media/PR afdeling. 

related partner content for mobile comes here

Arthur Herpel (Head of UM Studios): &;Na onze start van UM Studios 1,5 jaar geleden zijn we enorm gegroeid vanuit concepting en productiebegeleiding. Praktisch alle projecten die we ontwikkelen hebben een "branded content" signature. Concepten die niet alleen invulling geven aan de wensen van de adverteerder, maar even zozeer waarde leveren in het leven van de doelgroep. Deze projecten verdienen dus de aandacht van een specialist om dit verhaal ook vanuit earned media goed neer te zetten. De projecten die we hebben neergezet voor onder andere Fernandes, Adobe, Coca-Cola en Staatsloterij bewijzen deze stap. Nina krijgt de schone taak om onze concepten nog beter te laten leven.&

Nina Buehrs: &;Na 6 jaar werken bij een van de beste traditionele reclamebureaus van Nederland ben ik er erg trots op om mijn opgedane PR-ervaring toe te passen bij de jonge creatieve unit van mediabureau UM. De synergie van kennis en creativiteit voor een optimale effectiviteit van campagnes wordt steeds belangrijker voor het reclamevak. Mediabureaus worden daarom ook steeds interessanter binnen de reclamebranche.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in