Overslaan en naar de inhoud gaan

Miljoenenaccount Pon naar MediaCom

Pon’s Automobielhandel brengt met ingang van mei haar mediabelangen onder bij MediaCom.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het gaat hierbij om de mediastrategie, -planning en -inkoop voor de merken Volkswagen, Audi, Seat, Skoda en Volkswagen Bedrijfswagens. Vorig jaar spendeerde het bedrijf volgens Nielsen Adfinders een kleine dertig miljoen euro (bruto) in de media.
Het MediaCom-netwerk werkt in een groot aantal landen al geruime tijd voor de merken van het Volkswagenconcern. De overstap in Nederland komt voort uit het besluit van Europa’s grootste autoproducent om alle mediabelangen internationaal te concentreren bij één mediabureau.

related partner content for mobile comes here

Arthur Brouwer, directeur Pon Automotive: ‘MediaCom heeft in alle landen waar het bureau werkzaam is een prima track record. Wij hebben er alle vertrouwen in dat het team onze mediaprestaties in Nederland op het huidige hoge niveau zal voortzetten.’ Pon is momenteel nog klant van OMD Nederland.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in