Overslaan en naar de inhoud gaan

Inhaakjury EK Voetbal nomineert 6 campagnes

De jury voor de Gouden Inkopper, de inhaakcompetitie voor reclame-uitingen rond het EK 2000-voetbaltoernooi, heeft zes uitingen/campagnes…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De genomineerde uitingen/campagnes zijn van, in alfabetische volgorde, Adidas (tv/print), Amstel (tv), HP (dagbladuiting), Nationale Nederlanden (tv/print), Nike (tv/print) en Telfort (tv/print). Organisatoren van de competitie zijn SBS, De Telegraaf, sportmarketingbureau Trefpunt en Adformatie.De te jureren campagnes/uitingen/acties moeten volgens de vakjury “opvallende creativiteit tonen, die actueel is en die duidelijk een bijdrage levert aan de positionering van een onderneming, product of dienst.” De winnaar krijgt gratis ruimte aangeboden bij de betrokken media-exploitanten.Los van de Gouden Inkopper, eventueel een runner-upprijs en daarnaast eervolle vermeldingen, worden ook ‘gele kaarten’ uitgedeeld voor communicatieve miskleunen. De prijsuitreiking -- is op woensdagmiddag 19 juli bij de Telegraaf. Dit blad organiseert ook een publieksprijs voor haar lezers. De campagnes waaruit kan worden gekozen verschijnen a.s. zaterdag in de Telegraaf.

related partner content for mobile comes here

De vakjury, die maandagavond bijeen kwam, bestaat uit Cora Baas (media director Media Exsposure), Theo van Duivenbode (directeur commerciële zaken Stad Rotterdam), Marleen Houter (presentatrice SBS Sport), Michael van Os (hoofdredacteur Adformatie), Ronald Veldhuijzen van Zanten (adjunct directeur De Telegraaf) en voorzitter/initiatiefnemer Frank van den Wall Bake van Trefpunt.

Inzending is kosteloos, de prijsuitreiking is op woensdag 19 juli.

Inl. Tedy d’Anjou van Trefpunt, tfn 035 62 44 053, email

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in