Overslaan en naar de inhoud gaan

Identiteitscongres: Hoe bouw je samen aan je organisatie-identiteit?

Adfo Groep organiseert op dinsdag 15 april in samenwerking met Valuebridge het Identiteitscongres. Thema dit jaar: Connected Energy.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Sterke merken, reputaties en organisaties worden gebouwd door een collectieve inspanning. Maar hoe geef je vorm aan alle processen waarin management, medewerkers én externe stakeholders gezamenlijk bouwen aan de organisatie-identiteit?

related partner content for mobile comes here

Tibor van Bekkum opent de dag met zijn verhaal over engagement van medewerkers bij positionering en purpose-ontwikkeling met een online identiteitstool.

Edwin Kaats, Auteur van boek ‘Leren samenwerken tussen organisaties’, het managementboek van 2013, zal  stilstaan bij het feit dat effectieve samenwerking vraagt om het creëren van energieke verbindingen tussen de handelingsperspectieven van verschillende partijen.

Rijn Vogelaar, auteur van de Enthousiasme Trilogie, vertelt over het fenomeen wanneer er flow ontstaat binnen een organisatie tussen medewerkers onderling, met het management en met klanten; en het (positieve) effect daarvan.

Daarnaast worden er cases behandeld van Pantar Amsterdam, ING, het Jeroen Bosch Ziekenhuis en Nuon.

Voor het volledige programma kijkt u =5926">hier. Geinteresseerden die zich =5928">inschrijven voor 15 maart, ontvangen vroegboekkorting.

Het is een initiatief van Valuebridge in samenwerking met Adfo Groep.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in