Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoi: Happinez blijft succesvol

Happinez blijkt nog steeds niet te stuiten met een oplagegroei van 153.756 naar 164.526, zo blijkt uit de vandaag gepubliceerde cijfers van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het gaat om de vergelijking van de totaal betaalde kernoplage van Q4/2008 met Q4/2007. Bij de mannenbladen daalt Esquire na een periode van groei: van 18.806 naar 17.133. Playboy heeft succes: van 45.017 naar 51.638. Bij de opiniebladen is Vrij Nederland de enige (lichte) stijger, terwijl Elsevier flink teruggaat in oplage: van 150.316 naar 138.627.

related partner content for mobile comes here

Onder de RTV-bladen is er een dalende tendens bij alle magazines, behalve bij Totaal TV: dat groeit van 44.061 naar 68.268. Zusterblad Veronica Magazine, het grootste RTV-blad van Nederland, daalt in oplage van 998.835 naar 944.038. Bij de gezinsbladen dalen alle roddeltitels, maar Privé gaat het hardst omlaag: 212.153 naar 199.667. Story daalt van 143.794 naar 132.016.

Bij de vrouwenbladen zijn de flinke stijgers onder meer Beau Monde, Cosmopolitan, Marie Claire en Grazia, dat van 41.676 naar 58.628 exemplaren ging. Een opvallende daler is Intiem (Audax): van 18.712 naar 3.203. De reden voor die sterke daling is onbekend. Vriendin daalt van 114.610 naar 107.759. Libelle en Margriet dalen ook nu weer in oplage. Dat geldt dit keer ook voor Linda, dat van 147.812 naar 141.953 exemplaren gaat.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in